måndag 12 maj 2014

tolftemaj1

Ibland inser jag inte hur sjukt mycket jag gör varje helg!
I fredags var jag i Jönköping med Nacka och Hallman, det blev lite shopping och mat på IKEA. Jag köpte ett softairgunvapen. Haha, hade jag varit med tjejer hade jag köpt ett par snygga skor, men är jag med killar så blir det annat. ;) haha.
På eftermiddagen åkte hela Curry iväg på hajk. Riktigt kul var det, och vi hade hyfsad tur med vädret iaf. Det började regna runt 3-4, så då la jag mig och sov en stund.
Men helgen bestod av lång promenad med uppdrag, nattpromenader, grillning, andakt vid elden, och bara umgås! På lördagen var det även dags för årets första bad. Det var kallt, men helt okej. De andra var i flera gånger, medan jag bara var i en gång, hehe. (Och den gången blev jag nedknuffad, haha)


På lördagskvällen var jag och Joy hos Sara för att äta middag och titta på Eurovision. :) Sara fyllde även år så det var för att fira henne lite. Riktigt mysig kväll!
Igår så träffade jag Sydney för att äta lunch. Snart åker hon tillbaka till Kanada, så tråkigt. Men jag ska träffa henne nästa helg, så blev iaf inte sista gången nu. Men vi kommer såklart att ses i framtiden också! :)
Sedan var möte i kyrkan och sen planerningsmöte för London i sommar. Åh, va kul det kommer att bli kul!! Senare på kvällen körde jag hem Tim och Emma. :)




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar