onsdag 7 maj 2014

sjundemaj14

Dagen har bestått av morgonträning med Linn. SÅ kul att vara tillbaka på mitt gamla gym och kötta ett pass med Linni. Förhoppningsvis kommer vi inte kunna stå imorgon, hehe. Det är målet.
Sedan hängde jag i kyrkan och skrev på mitt examensarbete, innan jag åkte hem en sväng till Bea och hennes nya lägenhet. Så fin!
Efter det var jag hos Hallman en sväng, innan jag träffade min fina Sandy som jag inte sett sen i februari. Så ett uppskattat möte alltså! (:

Nu är jag hemma och ska snart äta kvällsmat innan jag ska sova. I morgon blir det träning med Linn, produktionsdag i kyrkan och Vallsjöbaden-träff på kvällen. Fullspäckade veckor alltså. ;)
Vi hörs!


bilder från Valborg. 
Det var ju Meangirls 10 year anniversary och det var en onsdag. 
On Wednesdays we wear pink.
Vi lyckades till och med få Austin att ha på sig rosa, haha
 att se kaxig är svårare än man tror, haha. Många bilder så skrattar vi bara.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar